26 Mayıs 2013 Pazar

Derleme

Boncuk sevdam;  2008 yılında canım arkadaşım Sema'nın tarifi ile başlamıştı. Epeydir uzak kaldı buralardan  ama bazılarınız tanır 10marifet'te SEMYIL rumuzu ile yazar güzel ustam :)

O gün bu gündür çeşitli boncuklar, iplikler, desenler denedim durdum. Hala da deniyorum. Böylece irili ufaklı bir çok parça birikti. Uzun zamandır aklımda bunları birleştirme fikri vardı, zaman bu zamanmış :)

Bir kaç gündür üzerinde çalışıyorum fakat her parça ayrı telden çaldığı için oldukça oyaladı. Düzgün bir dörtgene ulaşınca da devamı bozabilir fikrine kapılarak şimdilik bıraktım. Daha epeyce var onları da ayrıca kolajlayacağım uyum sağlarsa birleştiririm.

İşte böyle sevgili dostlarım, şimdilik bu kadar.
Hepinize sağlıklı, huzurlu, mutlu hafta sonları...

24.0 x 16.8 cm 

Malesef  fotoğraftaki eğriliği gideremedim, renkler  daha belirgin olduğu için koydum,hoşgörün lütfen


16 yorum:

  1. Ne güzel olmuş hepsi bir arada :) Ellerinize sağlık Gülden hanım, bayıldım ben bu fotoğraflara, eğrilik kimin umrunda ;)
    Devamını bekliyoruz, Yumak dergisine bakarken desen seçmek için, bir de sizin boncuklara hangi desen uyar diye düşünürken buluyorum kendimi :))
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esen'ciğim ,canım benim çok sevindim beğenmene:) Tek başlarına bir anlam ifade etmiyorlardı böylece pano kimliği kazandılar, buluştukları için sevinip sohbet ediyorlarmış gibi geliyor biliyor musun?

      Ah o dergi yok mu, benimde hep yanı başımda. Desenlerin hepsi birbirinden güzel, bak aklıma ne geldi içlerinden birini seçer misin? Senin için işleyeyim:))

      İyi uykular, mutlu pazarlar ve kocaman sevgiler Esen'ciğim.

      Sil
    2. :)) Çok naziksiniz, sizin yaptığınız iş zahmetli o yüzden en basit model olsun ama neyi seçerseniz ben de onun etaminini yapacağım size, mesela bir kese üstüne :)
      Anlaştık mı?
      ;) Öperim...

      Sil
    3. Canım Esen'ciğim, dergiye beni düşünerek bakmana o kadar sevinmiştim ki...

      Gönlüm karşılıklı olmasına pek razı olmasa da tamam anlaştık:)

      Ben de öpüyorum canım, iyi haftalar:)

      Sil
  2. Bu neeeee :)))
    Boncuk patchwork ha??? Mucit hatun. Çok sevdim çok. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görünümü nedeniyle "Boncuk Kırkyama" koyacaktım yazının başlığını!

      Sonra bu işi yapanlara belki ayıp olur, birçok teknik kullanarak büyük emeklerle çalışıyorlar diye vazgeçtim.

      Yaşa sen Nihal'ciğim:))) Böyle görmene ve beğenmene çok sevindim.

      Sil
  3. Muhteşem !!!hepsi bir arada ne güzel de olmuş. Otantik olsun boncuktan olsun be ya :)
    ellerine, gözlerine ve sabrına sağlık !!
    Sevgiler boncuklar kreliçesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh yaşasın Filiz'ciğim!! Demek otantik görünümü de olmuş, havalara uçurdun beni.

      Eee içinde eli belinde, ibrik ve adını bilemediğim birkaç kilim deseni de var. Sonuçta basit görünseler de boncuğa uyarlamak için epey uğraşmıştım.

      Çok teşekkür ederim sana güzel tasarımcım benim:)))

      Sil
  4. Gülden Hanımcığım,çok değişik ilginç bir çalışma olmuş.Bize özgü desenleri kullanmanız hoşuma gitti.Boncuk kilimler ustasısınız diyorum:))

    YanıtlaSil
  5. Kilim motiflerini her zaman çok sevmişimdir Nilgün, sizin de hoşunuza gitmesine sevindim :)

    Ustalık daha çok uzakta, hala öğreniyorum. Filiz Hanım'ın güzel matruşkası ile arttırmayı keşfetmiştim, bu çalışma ile de birleştirmeyi...

    Güzel yorumunuz için çok teşekkürler,mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
  6. nihal hanımcıma katılıyorum tam mucit hatunsunuz gülden hanım.çok beğendim.renkler ve boncuklar sizin parmaklarınızla böyle kolajlanınca tam bir şölen havası olmuş.bence diğer parçalarıda ekleyip bu şekilde büyütebileceğiniz kocaman bir tablo yapsanız şahane olur(nacizane..)elleriniz dert görmesin.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa Alanay dün size yanıt yazmıştım! Ne oldu? Nereye gitti? Şaşırdım kaldım...İyi ki Mehtap'tan yorum gelmiş yoksa fark edemeyebilirdim. N'olur kusura bakmayın.

      Kocaman bir tablo gerçekten çok güzel olurdu:) elimdekilerden de sanırım bir bu kadar daha çıkar, sonrasında nasıl gelişir birlikte bakarız:)

      Çok teşekkür ederim,gönülden sevgiler.



      Sil
  7. Gülden hanımcığım çok şık ve farklı bir tasarım olmuş.Kilim desenlerini bende çok severim hepsinin bir hikayesi vardır.Ellerinize sağlık.En içten sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de farklı oldu Mehtap'cığım, diğerlerini de birleştireyim bakalım bununla uyum sağlayacak mı? Olmazsa da dert değil ayrı parçalar olarak kalsınlar. Daha sonra, eğer becerebilirsem böyle minik desenlerden oluşan bir şablon yapma fikri oluştu kafamda.

      Sizi gördüğüme çok sevindim, teşekkürler ve kucak dolusu sevgiler...

      Sil
  8. Gülden hanım günaydın, ben baykuşu işledim, dayanamadım çünkü :)
    Bana esen.can@bahcesehir.edu.tr den ulaşabilir misiniz, size nasıl ulaştirabilirim?
    Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçi geç oldu ama günaydın Esen'ciğim:)

      Blogunda gördüm, ne yazacağımı bilemedim galiba kem küm ettim,duygularımı anlatmam mümkün değil, o kadar güzel olmuş ve o kadar değerli ki...

      Çok ama çok teşekkür ederim, şimdi gidip mail atacağım.

      Sonsuz sevgilerimle.

      Sil